Tampere
02 May, Thursday
17° C

Proakatemian esseepankki

Digitaalinen asiakasmatka – miten asiakas kohdataan nyt ja tulevaisuudessa?



Kirjoittanut: Tuija Jaatinen - tiimistä Waure.

Esseen tyyppi: Akateeminen essee / 3 esseepistettä.

KIRJALÄHTEET
KIRJA KIRJAILIJA
Ostovallankumous
Aminoff, J. Rubanovitsch, M.D
Esseen arvioitu lukuaika on < 1 minuutti.

Soluessee Tuija Jaatinen ja Nea Systä

Digitaalinen asiakaskokemus on niiden mielikuvien ja tunteiden summa, jonka asiakas yrityksestä muodostaa kohdatessaan tämän digitaalisessa kanavassa.

Lähde: Filenius, M. 2017.

Esseemme voit käydä lukemassa osoitteessa:

https://esseepankki.proakatemia.fi/digitaalinen-asiakasmatka-miten-asiakas-kohdataan-nyt-ja-tulevaisuudessa/

Kommentoi