Kommentit
  • Steven grandberg

Tämä on ehdottomasti yksi parhaista esseistä mitä olen koskaan lukenut! Ei voi olla totta että tälläinen löytyi arkistoista, kuvitella!! Ehdottomasti laitan tämän upean esseen meidän Helsingin yliopistolle jakoon kaikille professoreille. Saahan tätä käyttää meidän oppilaitoksessa opetusaineistona? Voisin jopa maksaa tästä! Laitatko Otto minulle sähköpostia??

• Ulla Cock

Hei Steven! Kiitos että jaoit tämän esseen professoriyhdistykseen! Tämä on toden totta yksi parhaista akateemisista esseistä mitä olen 20 vuoden urallani lukenut. Tämä on koko maksun arvoinen. Kiitos että myit tämän Steven!

23.4.2024
  • Hei! Markku Mutanen tässä moi! Kiitos että sain tämän tekstin luettavaksi. Tämä auttoi minua kaikissa asiantuntija asioissani!
    Jalkapallo asioissa/asunto asioissa/essee asioissa ota yhteyttä markkumutanen.com